Sunday, July 31, 2011

Diari Ramadhan Timmy




Bismillah n salam to those who r following my blog yang hidup segan mati x mau ni. hehe.. First sy nak ucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam dan selamat menyambut bulan kemerdekaan kepada seluruh rakyat malaysia. semoga ramadhan kali ini membawa rahmat kepada kita dan puasa kita diterima allah


Dugaan paling besar berlaku dalam hidup saya.Ya saya mengaku yang saya baru brake dengan beliau 2 hari sebelum puasa.Baru saya tahu bahawa saya cumalah spare part. Saya bukanlah barang yang boleh di pilih. Ambil buang macam 2 je.. I have a feeling just like a normal human being. Thus better saya mengundurkan diri. Apabila cinta dikhianati, segala harapan dan angan2 hancur berkecai. Segala2nya kini tinggal kenangan. Saya terima akan takdir ini cuma saya geram kepada diri saya sendiri kerana gagal mempertahankan cinta yang terbina berbulan2 lamanya. Namun apakan daya segala2nya sudah berlaku dan saya terima dengan redha. Kepada si dia, maaf saya tak boleh maafkan awak dan saya akan ingat sampai mati apa yang awak buat kepada saya. Saya mengaku yang saya memang keras hati untuk memaafkan orang lain. 

But itz ok. lupakan pasal kisah cinta ini. What ever it is life must go on dan timmy iskadar tidak akan MEROYAN macam orang lain dimana baru brake dah macam nak kiamat dunia ni.  Terima kasih kepada rakan2 yang menyokong dari belakang dalam mengharungi saat2 yang paling mencabar dan genting dalam hidup saya. Timmy sayang korang sangat2. Semoga Allah membalas budi baik anda2 semua.
lagu tema
Sepanjang ramadhan ini, saya akan berkongsi pengalaman dan kenangan saya berpuasa. Entry Diari Ramadhan Timmy akan bersama anda sepanjang bulan puasa ini. Bermula esok, inshaalah akan bermula post yang pertama. Thus kepada mereka yang mengikuti blog timmy, timmy nak ucapkan selamat berpuasa, bersahur , berterawikh dan sebagainya... Klu ada iftar 2 jemput2 la ya... hehehehe

salam sayang,
TIMMY ISKANDAR



No comments:

Post a Comment